21 Nisan 2014 Pazartesi

futbol temalı doğum günü hazırlıkları(galatasaray)

nural-ca herşey
merhabalar 3 gündür görüşemedik telaşlıydım biraz oğlumun doğum günü hazırlıkları biraz ugraştırdı ama sonuc güzel oldu.size neler yaptığımı anlatayım  önce bir tema belirledim oğlumun isteği üzerine bu galatasaray teması oldu.sonra internerten bununla ilgili resimleri yazıcıda yazdırdım resimdeki gibi......

2. aşama kırtasiye eksiklerimi aldım karton elişi kağıdı rafya 

temama   uygun stickers

doğum günü kartları


uygun renklerde pecete

kamış

sonra kartonları banner yapmak için uygun ölçülerde kestim ben mutlu yıllar yazısını tercih ettim netten bulduğum yazıyı kesip kartonlara yapıştırdım

elişi kağıtlarını pipete bayrak olarak yapıştırdım


nette buldugum resime paint proğramında ömer 7 yaşında yazısını ekledim ve yazıcıdan cıkardım


pecetelerime kelepce hazırladım 


bardaklarımı kartonla kapladım üzerine peceteyede yapıştırdıgım galatasaray etiketi yapıştırdım


ve sonuç çok güzel oldu şimdi geldi pastalara

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder